Různé

« Zpět | Jdi na seznam | Obnovit | Vaše komentáře (46)

(pro změnu obrázku můžete použít CTRL + šipky ↔ numerické klávesnice)
113 foto (xxxx) z celkových 140

Foto 113
PS Lipno nad Vltavou 1984-86 - bankovka Lipenských zobáků (zaslal Tomil).
Foto 1 Foto 2 Foto 3 Foto 4 Foto 5 Foto 6 Foto 7 Foto 8 Foto 9 Foto 10 Foto 11 Foto 12 Foto 13 Foto 14 Foto 15 Foto 16 Foto 17 Foto 18 Foto 19 Foto 20 Foto 21 Foto 22 Foto 23 Foto 24 Foto 25 Foto 26 Foto 27 Foto 28 Foto 29 Foto 30 Foto 31 Foto 32 Foto 33 Foto 34 Foto 35 Foto 36 Foto 37 Foto 38 Foto 39 Foto 40 Foto 41 Foto 42 Foto 43 Foto 44 Foto 45 Foto 46 Foto 47 Foto 48 Foto 49 Foto 50 Foto 51 Foto 52 Foto 53 Foto 54 Foto 55 Foto 56 Foto 57 Foto 58 Foto 59 Foto 60 Foto 61 Foto 62 Foto 63 Foto 64 Foto 65 Foto 66 Foto 67 Foto 68 Foto 69 Foto 70 Foto 71 Foto 72 Foto 73 Foto 74 Foto 75 Foto 76 Foto 77 Foto 78 Foto 79 Foto 80 Foto 81 Foto 82 Foto 83 Foto 84 Foto 85 Foto 86 Foto 87 Foto 88 Foto 89 Foto 90 Foto 91 Foto 92 Foto 93 Foto 94 Foto 95 Foto 96 Foto 97 Foto 98 Foto 99 Foto 100 Foto 101 Foto 102 Foto 103 Foto 104 Foto 105 Foto 106 Foto 107 Foto 108 Foto 109 Foto 110 Foto 111 Foto 112 Foto 113 Foto 114 Foto 115 Foto 116 Foto 117 Foto 118 Foto 119 Foto 120 Foto 121 Foto 122 Foto 123 Foto 124 Foto 125 Foto 126 Foto 127 Foto 128 Foto 129 Foto 130 Foto 131 Foto 132 Foto 133 Foto 134 Foto 135 Foto 136 Foto 137 Foto 138 Foto 139 Foto 140

Autor: xxxx | Pořízeno: xxxx | Foto: 140 fotek



Vaše komentáře...
Přidat nový komentář...
Bankovky
Petr Záruba | email | 9.1.2020 15:11 | id 143547 | nahlásit
Vážení kolegové sbírám tyto bankovky nemáte náhodou někdo na víc??? Třeba se i na ceně domluvíme. Díky
 
Re: Bankovky
Rudolf | email | 12.8.2022 20:41 | id 166516 | nahlásit
Dobrý den, mám bankovku kašperských řidičů z března 1984 pokud máte zájem.
Králíky 1978 -1980
Ing. Anton Durkáč | email | 26.9.2017 14:17 | id 121121 | nahlásit
Ozve sa niekto z VÚ 8189 Králíky z rokov 1978 -1980.
S pozdravom Tono.
vu 4412
lada matas | email | 6.7.2017 14:49 | id 118977 | nahlásit
nekdo s vu 4412 strasice.rok 1987-1989
ženijni rota 15 brigadyPS CB 68-70
Chlup Bohuslav | email | 19.3.2011 22:50 | id 29067 | nahlásit
Zdravím kamarádi.Ozve se někdo kdo sloužil u ženistů pod majorem Latnerem? Já tam jezdil s tatrou 141 a převážel buldozery klukům co stavěli na PS signálku a udržovali kápičko. Sláva.
fiserky
ervin | 26.10.2010 20:08 | id 21548 | nahlásit
kdo poslal tristovku s fiserek ja tam slouzil 73/75 podzim tak se ozvete
Stretavka
Ragan radoslav | email | 7.8.2010 22:48 | id 19090 | nahlásit
Kostelec nad Orlici 1987-89 3.rota ozvite sa
Plzeň Slovany 87-89
Martin Klug | email | 24.6.2010 16:37 | id 17592 | nahlásit
Ozve se někdo, kdo byl na PŠ v Lipníku nad Bečvou od podzimu 1987? Byl to spojařský prapor, RDM apod., velitel praporu tuším mjr. Čerešňák. Popřípadě sloužil v Plzni na Slovanech od podzimu 1987 do podzimu 1989, 14. rota, velitel roty npor. Gazdík, velitel praporu mjr. Kanca. Děkuji.
služba u PS 77-79
Milan | 19.2.2010 17:42 | id 12156 | nahlásit
V režimu v kterém jsem žil bylo normální že kluci v17 šli k odvodu a já mněl to štěstí že jsem byl zdráv a tu smůlu že jsem neměl známích k získání modré knížky. Na tu vojnu se nechtělo nejen mně ale vjetšině kluků. Podle mého kdybych odmítl službu u PS musel bych si to odsloužit někde jinde a tím to pro mně bylo dané. Kté službě: do každé služby byl nástup k Dozorčímu důstojníkovi a byl mi vydán rozkaz co- odkdy - dokdy musím dělat a se slovi proveďte jsem odcházel. Nevím a od nikoho jsem neslyšel že by chtěl zážít zadržení nebo jinou situaci,klidná a ničím nerušená služba byla mnohem lepší. Já jako psovod jsem začínal operační den 24 piketem a druhý den 10-14 hodinovou službou , tu jsem vykonával sám. Sám znamenalo nosit samopal, 60 ostrých, vysílačku, signální pistoli,sumku ,pojítko,vodítka a tak se nedivte že jsem žádnou mimořádku nechtěl. Ted´ktomu pořadu :nemohu posoudit 50 léta ale lidé kteří bydleli u hranic a vlezli na území cizího státu a nerozumněli ani varovným výstřelům co ktomu dodat , jinak souhlasím s Janem. Na službu u PS nikdy nezapomenu a všechny vás pozdravuju hlavně kluci z Debrníku.
Služba u PS
Jarda(Cajt158) | 21.11.2009 23:44 | id 7800 | nahlásit
Zdravím všechny vojáky PS. Chtěl bych napsat k tomuto také pár řádků i přesto, že jsem pořad ČT2 neviděl a v době, kdy jste vy běhali po SH, jsem ještě nebyl na světě nebo "tahal kačera". Jen pro upřesnění jsem ročník 1977, absolvoval jsem SOŠ PS a VMV v Holešově(1991-95) /později SPŠ MV/. Poté jsem sloužil až do "Schengenu" na polské SH (dělal jsem zde i vedoucího). K reportáži o službě u PS mohu říct jen to, že média vždy vše zkreslují, což vím i z pozice policisty. Musíte počítat s tím, že v dnešní době média vše převrátí a vytvoří k obrazu svému, tak aby to bylo pro diváka co nejzajímavější. To, co bylo dříve, je špatné, protože to dnes rádi lidé slyší. Dnes máme přece volný pohyb, nemusíme stát na HP. To, že je však díky tomu snadnější přeshraniční kriminalita, je snadnější dovoz nelegálního odpadu, jsou tu nežádoucí lidé, je snadnější šíření nemocí, apod., už vidět nechceme, jen o tom živě debatujeme a divíme se, jak je to možné. K médiím: "Každý přece ví", že dříve média zkreslovala informace. Já se ptám, co dělají média dnes? Jsou objektivní? Nikoliv. Jsou stejné jako před r.1989, jen jsou v tom jiné zájmy. Dnes se hraje na zprávy, které zvednou sledovanost a těmi jsou vesměs negativní zprávy. Také mne vždy nadzvdvihnou reportáže o PS, které jsou vesměs negativní. To, že Vás při službě státu rukou těch "nevinných narušitelů" "několik" zemřelo, to že rukou "neozbrojených narušitelů" zaplatilo životem i několik psů se však z médií nedozvíme, že? Dnes odsuzují práci Vaší, kterou jste plnili svědomitě s pocitem dobře odvedené práce, dělali jste to, co od Vás tehdy platná legislativa vyžadovala. Budou tedy mne za 25 let soudit za to, že dnes zavřu cizince do zařízení a vyhostím ho z ČR za nelegální pobyt? V každém případě jsem Vaším obdivovatelem a smekám klobouk před tím, co jste vše dokázali přežít. Za mne už byla technika, mrznul jsem jen občas a za plat, narozdíl od Vás. Držte se! S pozdravem Jarda
 
Re: Služba u PS
Láďa | email | 24.11.2009 18:59 | id 7881 | nahlásit
Pánové,podívejte se prosím na tento pořad.Můžete napsat nějaký komentář s Vašim názorem.Mě se vůbec nelíbí hlavní postava co zde předvádí.Je to další pořad kde na nás hází špínu,Láďa.
www.ceskatelevize.cz…
 
Re:Re: Služba u PS- pořad ČT Ztracení otcové
Jan | 24.11.2009 21:45 | id 7886 | nahlásit
Já si myslím, že na p.Holého se nelze ani zlobit, pominu-li, že byl chvílemi dost trapný. Ten jenom šikovně využil informace, ke které se dostal nějakou náhodou a jak se říká v pravou chvíli "chytil příležitost za pačesy" a zdá se, že mu to celkem vyšlo a s ohledem na 20. výročí sametové revoluce nemohlo být lepší načasování.
Přes zřejmou tragičnost celé věci si nelze nelze nepoložit další otázky.
Já osobně jsem sice dost starý a v roce 1956 jsme byl ještě malý kluk. Nicméně celé dětství jsem prožil na hranicích s Rakouskem, vyrostl jsem na hranici, ale dobře si pamatuji ,jaká byla tehdy na hranicích vypjatá atmosféra. Agentů-chodců chodilo nemálo i přes tuto hranici, oboustrané přestřelky sice nebyly na denním pořádku, ale také to nebylka žádná fikce. V mnoha případech tedy přežil ten, kdo skutečně vystřelil první.
V této souvislosti si nedovedu představit, že by o tom na rakouské straně hranic nikdo nic nevěděl a klidně si vyšel uprostřed noci pytlačit (všimněte si, že tento výraz není v pořadu vůbec použit) přes přísně střeženou hranici na ČS území.
Tomu se mi nechce věřit ani dneska a nedivím, se že ti zakročující příslušníci PS za této situace jednali tak jak jednali.
Je zajímavé, že samotní pozůstalí (Rakušané) , kteří v pořadu vystupovali přímo, či nepřímo označili chování těch dvou chlapů za nebepečné, a to právě vzhledem k situaci, která tehdy na hranicích byla. Jenom autor pořadu p. Holý, to nějak nepochopil (mírně a slušně řečeno asi je moc mladý), ale za to na závěr svého díla uronil pěknou "krokodýlí slzu". To měl dojalo ze všeho nejvíc .
 
Re: Re:Re: Služba u PS- pořad ČT Ztracení otcové
ma | email | 24.11.2009 22:34 | id 7888 | nahlásit
já si myslím že hoši konaly svou povinost kterou jim uládal v té době platný zákon a ty rakušáci tam asi opravdu neměly co dělat a hlavně ty vojáci byli dvacetiletý hoši asi bychom se nezachovali jinak
 
Re: Re:Re: Služba u PS- pořad ČT Ztracení otcové
Jarda z K | 25.11.2009 08:58 | id 7895 | nahlásit
Jít po půlnoci na hraniční řeku, dvou světů, které si jdou po krku rybařit,není normální. Domnívám se,že bylo jen řečeno A,ale ne B. Pan Navara (autor námětu) nás má rád a stále čekám,kdy předloží kladný námět vůči PS.Jako historik (to je job) ho jistě najde a předloží ke zveřejnění. Jinak stále čekám na počet sebevražd u Č.l.armády po její dobu trvání. U vojsk PS již toto zveřejnil (za její trvání 200), USAarm ročně 200. Jinak roním slzu za příslušníky rodiny,příbuzné,známé,kamarády a spolupracovníky .Rozhodně ne za přítomnosti kamer Čt a honoráře.
 
Re: Re: Re:Re: Služba u PS- pořad ČT Ztracení otcové
Martin Krása | email | 25.11.2009 09:04 | id 7896 | nahlásit
v těchto pořadech je vždy řečeno jen A. Nečekej, že se od Navary dozvíme něco jiného, než že jsme byli vrazi a za opušťák jsme odstřelili i vlastní matku.
 
Re: Re: Re: Re:Re: Služba u PS- pořad ČT Ztracení otcové
z.nagovsky | 25.11.2009 17:05 | id 7903 | nahlásit
Tak mi Martine připadá, že kdyby nebylo PS, SNB a spravedlivých imperialistů Navara, ...a Hutka by zemřeli hlady nebo seděli za pokladnou v Tescu.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Služba u PS
martin (colt) | 25.11.2009 15:32 | id 7900 | nahlásit
V klidu, neřeš to. Já jsem nikdy bolševik nebyl, a nebudu, sloužil jsem u PS s pejskem a rád. A nestydím se za to. A reagovat na to co si píšou v novinách a odvysílají v nějaké ideologické TV ? Tak to ani náhodou. Já vím své, a tam to ostatní je mi šuma fuk. Naopak, rád si zde přisadím občas s nějakou historkou z vojny... když si vzpomenu... a rád si to tady pročítám. Kašlat na ty pisálky.
 
Re: Služba u PS
staršina | 8.2.2010 19:22 | id 11426 | nahlásit
Pán který se chce bratříčkovat s rakušákama a je schopen za deset euro jim vlézt do p***le je strašné.Takový tupec by se měl zajímat o lidi,kteří nechali za dvacet let rozkrást skoro celou republiku a ne vytahovat nějaké věci z padesátých let,kterým vůbec nerozumí.Takový gauneři jako je Hutka,Malý a jiná svoloč,kteří chtěli po revoluci nějakou funkci,ale žádná na ně nazbyla,tak se zajímají o takové věci.Mějte se.
 
Re: Služba u PS
Petr | email | 15.1.2012 21:09 | id 40821 | nahlásit
Jsem ročník 68 a u PS jsem sloužil 87 - 89. Copak já byl celkem v pohodě jako šofér, ale brácha narukoval těsně před sametovou revolucí. Byl na nýrský brigádě někde v okolí Brčálníku. Jako kuchař do stráží nemusel, ale jen do "sametové revoluce". Otevřely se hranice, začaly proudit tisíce "utlačovaných a bezbranných Kurdů, Afghánců a podobných pronásledovaných ubožáků". Na čáru museli všichni, kuchař nekuchař. Chodili bez ostrých, jen s bodákem a se psem. Podle toho, co brácha vyprávěl, ti nevinní utečenci byli vybaveni minimálně noži, někteří i bouchačkama. Bez psa by kluci na čáře v týhle době neměli valnou naději při kontaktu. Byly prej i dny, kdy přivedli na rotu i deset nebo patnáct "ubohých utečenců". Žádnej opušťák jako dřív, předat eskortě, sepsat hlášení a do stráže. Myslím, že před rokem 89 byly na hranici jasně daný pravidla, vím, bránilo se odchodu z republiky, ale taky příchodu tý pakáže, která teď může migrovat jak chce. Nikdo z nás, záklaďáků nebyl u PS nebo armády dobrovolně, ale když už jsme na čáře byli, snažili jsme se ty dva roky dělat nejlíp to, co jsme se ve výcviku naučili. Tenhle článeček se asi nebude všem líbit, ale já jsem hrdej, že jsem sloužil u Pohraniční stráže.
 
Re: Re: Služba u PS
jirka sichr | 2.11.2012 14:03 | id 51692 | nahlásit
Bez urážky: Pravdu díš ty starej blázne.
 
Re: Služba u PS
sošák | 27.3.2019 20:41 | id 136861 | nahlásit
Jardo, jak se jmenuješ? Byl jsem na sošce do 92... Sloužíš ještě?
historie. cz
terr | 9.10.2009 01:00 | id 6616 | nahlásit
Kdo chce psa bít,vžycky najde si hůl.Poslouchali jsme Turbo na baru a jak je vidět tak to přísloví pořad platí. Škoda mluvit.
Historie.cz
Windy | 10.9.2009 22:09 | id 5941 | nahlásit
Dobrý večer,
díval jste se někdo na dnešní díl historie.cz na Čt2 ?
Moc by mne zajímala nějaká autentická reakce, postřeh, názor ...
Děkuji W.
 
Re: Historie.cz
Jarda z K | 11.9.2009 08:01 | id 5945 | nahlásit
Dobré jitro Windy.
Já se hlásím mezi ty,kteří na to koukli. Tam, kde se nacházejí zbraně a motorová vozidla vždy to zavání malérem i v Mírových silách KAFOR. Díky p.Roučka to bylo pestré o některé události. 200 sebevrahů (kolik v armádě?-kolik v civilním životě za 45 let ?) zmíněných p.Navarou je velké číslo,ale i v civilním životě se tyto události dějí při rozchodu s dívkou (jen blboun velitel by připustil velkou šikanu na pohraniční rotě plné střelných zbraní). Ahoj.
 
Re: Re: Historie.cz
Láďa | email | 11.9.2009 13:11 | id 5950 | nahlásit
Bohužel jsem viděl až druhou polovinu pořadu a nestačil se divit co všechno za lži tam říkali,divím se že ještě nikdo pořádně nereagoval.Od žádného velitele jsem nikdy ani náznakem neslyšel abych první ránu vystřelil do narušitele a druhou do vzduchu,také by záleželo na tom zda naruš.by byl ozbrojen a chtěl použít zbraň proti mě.Psi za nás(70 léta)byli cvičeni aby narušitele zadrželi,popřípadě štěkotem přivolali psovoda k úkrytu narušitele.Tito psi byli na vodítku,na volno jenom v případě revírování a nebo vposlední fázi zadržení naruš.Vžádném případě jsme je necvičili aby někoho trhali,také záleželo na chování zadrženého a jeho agresivitě.Neříkám že nemohlo dojít ke zranění ale určitě ne na povel psovoda.Dále se ktomu nechci vyjadřovat jelikož je to na dlouhou debatu.Ještě dodám že jsme tuto službu MUSELI vykonávat,nám nikdo nenapsal modrou knížku.Chtěl bych se také zeptat kde byli kritici z tohoto pořadu a co udělali proto aby jsme nemuseli vykonávat tuto službu.Ahoj.
 
Re: Re: Re: Historie.cz
Mirek | 11.9.2009 13:37 | id 5951 | nahlásit
Co se týče služby u PS,tak nikdo nemusel,když nechtěl.Stačilo jenom říci nechci a nemusel.V tomto nesouhlasím s Láďou.Pořad byl opět proložen polopravdy a lži.Hlavně ta střelba do narušitele,první rána.Je s podivem,že se k tomu Česká televize snižuje,ta která vybírá koncesionářský poplatky.Jako bývalý péésák-záklaďák jsem byl vždy a jsem hrdý na službu u PS,neboť to byla služba vlasti.Stát si dokázal ochránit svoje hranice.Dnes jsem vleze kdekdo s úmysly kdejakými,nemocemi atd.
 
Re: Re: Re: Re: Historie.cz
Láďa | email | 11.9.2009 14:31 | id 5953 | nahlásit
Mirku zdravím Tě a chci jenom dodat že mě osobně se nikdo neptal.Po 14 dnech(PŘIJÍMAČ)u ČSLA při rozkaze přečetli že jsem převelen a druhý den mě vezli k PS,to jenom na vysvětlení.Nevím zda bych něco zmohl,určitě jsi zažil atmosféru v přijímači rozhodně nebyla příjemná a ještě abych se stavěl na zadní.Jinak souhlas.Martine jestli to čteš,nechci psát dvakrát.Naši psovodi to museli tenkrát doběhnut spolu se psem.Záleží jak jste měli dlouhé úseky a jaký jste měli terén.U nás se klasicky přes den sloužilo na špacích z kterých jsme měli mezi sebou součinnost.Na noc jsme měli natažené výmetnice,několik hlídek v terénu a zbytek zajišťovala poplachovka. Zdravím,ahoj.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Historie.cz
Mirek | 20.8.2013 17:21 | id 63709 | nahlásit
zapomněl jsi na sighální stěnu -apsiku
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Historie.cz
Vašek | 26.11.2009 21:00 | id 7952 | nahlásit
V r. 1960-70 si : "NEMUSEL" a nechtěl - akorát se UPRDNOUT. Dostals rozkaz a šel. Bože CHLAPI - vždyď to bude PADESÁT let. Nepochopím , proč to pořád někdo PITVÁ!!!
 
Re: Re: Re: Historie.cz
martin (colt) | 11.9.2009 13:46 | id 5952 | nahlásit
Ten pořed jsem neviděl, ale tyto slova jež jsou zde napsaná Láďou - do posledního písmene s nimi souhlasím, já byl taky psovod ,je to přesně tak jak popisuje či bylo to tak. Ale to se jednalo o jednoho psa - psa jako sólo. ale na naší rotě byly dvě smečky s útokem na volno , to při signálu a následném prověření úseku ,šel psovod a smečku vypustil na daný úsek ,který měl být prověřen a ihned za ní vybíhal v plné zbroji.. Než psovod doběhl na konec daného úseku, ta smečka měla dávno úsek prověřený a když tam byla "prověrka" - značkaři tak byla provedena klasická zádrž - na rukáv(y), zrovna tak i odvolání, jen s tím rozdílem ,že ti chudáci značkaři měli ty pséky trochu déle na rukávu ,než doběhl psovod a odvolal je. Jinak postup zádrže či cvičení byl stejný jako u jedince - sólo psa. Tedy žádný drasťárny a to ani náhodou.
 
Re: Re: Re: Historie.cz
Windy | 15.9.2009 22:02 | id 6089 | nahlásit
Díky moc všem kteří jste zareagovaly na můj podnět, zajímavé a poučné, jakožto celý, portál .
W.
 
Re: Historie.cz
Vláďa | 11.9.2009 17:40 | id 5962 | nahlásit
Dostala se mi dnes velkou náhodou do ruky adresa tohoto portálu a nemůžu než reagovat na pořad Čt 2.
Byl jsem dost rozladěn z toho , co jsme " museli " vté době všechno na Státní hranici "vytrpět " Ti kdo nikdy na hranici nesloužily si asi musëli udělat obrázek . Jak říkáš ,nikdy mi nikdo neřek ,"první do něj ,až pak do vzduchu ! A že by sme někomu vyhrožovali , O tom nic nevím . Jen škoda že jsem ten pořad neviděl celý , asi bych se na stará kolena něco dozvěděl.
Ahoj pamětníci ..........
Hájenka-jaro 1984-86
Roman Kudr | email | 9.9.2009 19:25 | id 5916 | nahlásit
Ahoj všichni a zvlášť z naší roty Hájenka.Tak tohle je naše 300stovka do civilu.Už nevím který slovák co s námi sloužil to vytvořil ale mám to dodnes a rád na tu dobu vzpomínám.Všechny zdravím a když něco najdete tak víte kam to poslat.
 
Re: Hájenka-jaro 1984-86
Zdenal | 18.9.2009 16:56 | id 6148 | nahlásit
Slouzil jsem na hajence jako psovod85-87
 
Re: Re: Hájenka-jaro 1984-86
Roman Kudr | email | 22.9.2009 13:41 | id 6222 | nahlásit
To je je bezva že se někdo ozval ale přidej tam celé jméno.Třeba si vzpomenu.Dík.
 
Re: Re: Re: Hájenka-jaro 1984-86
Stanislav Klepáč | email | 9.2.2011 11:25 | id 26508 | nahlásit
Ja som slúžil v rokoch /jeseň/ 1980-82 na Hájenke. Môžeš mi napísať mená dôstojníkov, ak vieš. Dík! Stano
Prapor LIPNO
franta | 12.6.2009 07:55 | id 4190 | nahlásit
Ahoooj,ozve se někdo z PS prapor LIPNO 85-87
10rps
radomir.macha | email | 25.3.2009 18:49 | id 2468 | nahlásit
shanim kontakt na nekoho kdo slouzil na svatem
krizi rok 1985-1987 doufam ze se nekdo ozve moucha
rota SVÁROH
Forman Josef | email | 12.2.2009 19:28 | id 1315 | nahlásit
Sháním kontakt na někoho z roty Svároh. Rok
1973-1975. Moje přezdívka byla Lary. Ozve se
mi někdo?
 
Re: rota SVÁROH
Josef Kavka | email | 4.2.2010 14:48 | id 11158 | nahlásit
Pepo,ozval se někdo ? ? ?
Pavlův Studenec 75-77
Jirka Boušek | email | 30.11.2008 17:54 | id 520 | nahlásit
Ozve se někdo, kdo sloužil na 19r.PS Pavlův
Studenec u Tachova v letech 1975-77. Nemám na
nikoho kontakt. Ozvěte se - můj email -
jiri-b@hpcomp.eu Mebo někdo, kdo má informace z
tohoto místa. Děkuji
 
Re: Pavlův Studenec 75-77
Roman | email | 25.8.2010 18:02 | id 19643 | nahlásit
Ahoj Jirko,
sloužil jsem 1971-73. Přijímač Zadní Chodov potom Chodovka a pak Plánská brigáda pod kterou tehdy spadala 5 rPS Studenec. Potom jsem na Studenec nastoupil v roce 1998 k pohraniční polici a dosloužil až do r. 2007. Mám třeba seznam všech velitelů na Studenci od vzniku až do konce Studence v roce 2008. Nyní je objekt na prodej. Mám taky plno fotek dobových i současných atd.
 
Re: Re: Pavlův Studenec 75-77
Jarda K. z Vašíčku 72-74 | email | 25.8.2010 18:38 | id 19644 | nahlásit
Zdravím Romane. Předpokládám,že se v čísle roty (5)pleteš , v tvé době ZVS byl P.Studenec 6 rPS a Vašíček 7 rPS Plánské brigády.
Po ustanovení Plánské brigády jako školní,byly její roty rozděleny a Vašíček se stal 1rPS Domažlickou a tak se styk naších rot stal stykem Chebské a Domažlické brigád. Jinak na stránkách Vašíčku máme tyky seznam velitelů roty od jejího vzniku a tak ten svůj seznam velitelů P.Studence vlož na jeho stránky. s pozdravem Jarda


Přidáváte nový komentář
plus okno minus
... lze napsat ještěznaků
Ochrana proti spamu. Napište číslo stodvacet:


   


  • hvězdičkou * jsou označena povinná pole
  • maximální délka textu komentáře je 2000 znaků
  • odřádkování textu komentáře (ENTER) zůstane zachováno
  • HTML tagy nebudou použity
  • WWW adresy budou automaticky převedeny na odkazy
  • reagovat lze pouze do 5 úrovně
  • vyhrazujeme si právo smazat nevhodné příspěvky

Bankovky a Poslední pozdravy z vojny

Vojenské bankovky a Poslední pozdravy z vojny - svým způsobem umělecká díla, pro vojáky ZVS stejně tradiční jako stříhání metru :)

A2008-08-31 17:08:37 U2019-03-27 12:04:57 TG0